Wszelkie prawa zastrzeżone © Regioninfo.pl 

Oszczędzanie to kwestia, do której Polacy w ostatnim czasie przykładają coraz większą wagę. Sieć Biedronka daje tę możliwość swoim klientom od wielu lat każdego dnia, a od 29 sierpnia do oszczędzania będzie ich dodatkowo zachęcał Gang Bystrzaków i wyjątkowa trójka jego bohaterów - Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es. Od poniedziałku rusza nowa odsłona najgorętszej akcji lojalnościowej sezonu i szansa na zdobycie dodatkowych oszczędności w ramach Wirtualnego Portfela.

 

Tym razem jest ich troje. Świnka Skarbonita pilnuje finansów gangu i podpowiada, jak znajdować produkty w korzystnych cenach, a jej supermocą jest „cena”. Jabłko Newton ma sprytny plan na wszystko i stawia na „jakość”. Trzeci członek supergrupy to Pies Dżi-Pi-Es symbolizujący „bliskość”, rekomendujący robienie zakupów blisko miejsca, gdzie mieszkamy, aby oszczędzać czas i pieniądze na dojazd. Cała trójka łączy siły w walce z inflacją i zachęca do oszczędzania.

 

Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem. Biedronka będąc blisko swoich klientów, postanowiła z pomocą uwielbianego gangu edukować, jednocześnie oferując możliwość realnych oszczędności w trakcie codziennych zakupów i nagradzania za dokonywanie korzystnych wyborów.

Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka

 

 

Jak oszczędzać z Biedronką i zdobywać naklejki?

 

W ramach akcji „Gang Bystrzaków” oszczędzać można na dwa sposoby. W pierwszym poprzez skorzystanie ze specjalnych ofert w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub w drugim – odkładając część wydanych pieniędzy w ramach Wirtualnego Portfela.

 

Tygodniowe Misje Oszczędzania pozwalają na natychmiastowe oszczędności w trakcie zakupów konkretnych produktów biorących udział w akcji w danym tygodniu. Pierwsza misja otwierająca kampanię w tygodniu od 29 sierpnia startuje pod hasłem: „Kupuj w cenach niższych niż w zeszłym roku”. Dzięki niej klienci będą mogli kupić wybrane produkty w cenach niższych niż najniższa regularna cena danego produktu w 2021 roku.

 

W tym tygodniu w ramach misji tygodniowej w atrakcyjnej cenie z kartą Moja Biedronka będzie można kupić m.in. parówki Berlinki (w cenie 3,99 zł, oszczędzając 2 zł od ceny regularnej), ser pleśniowy President (w cenie 3,79 zł oszczędzając 1,69 zł), Ptasie mleczko Wedel (w cenie 9,49 zł, oszczędzając 4,50 zł), kawę ziarnistą Jacobs (w cenie 38,99 zł, oszczędzając 16 zł), płyn do WC Domestos 1,25 l (w cenie 7,99 zł, oszczędzając 5 zł) czy kapsułki do prania Ariel Liquid (w cenie 19,99 zł, oszczędzając 10 zł).

 

Lista produktów biorących udział w Tygodniowej Misji Oszczędzania znajduje się tutaj.

 

Jednocześnie przez cały czas trwania akcji oszczędności można gromadzić w „Wirtualnym portfelu”. Co tydzień za zakupy wybranych produktów z kartą Moja Biedronka przyznawany jest rabat kwotowy, który automatycznie zapisuje się w Wirtualnym Portfelu klienta. W tym tygodniu, kupując wszystkie produkty marki Nivea, klienci oszczędzają w Wirtualnym Portfelu aż 50 % zapłaconej kwoty. Pozostałe marki, które przynoszą oszczędności w tym tygodniu to: Taft - 35%, Milka - 25%, BeBeauty - 20% oraz Marletto, lody familijne w dużych opakowaniach - 20%. Środki z Wirtualnego Portfela można wykorzystać na zakupy w każdą sobotę w okresie trwania akcji Gang Bystrzaków. Wysokość zaoszczędzonej kwoty można na bieżąco sprawdzać w aplikacji Biedronka lub na stronie internetowej moja.biedronka.pl - po uprzednim zarejestrowaniu karty.

 

W ramach tegorocznej akcji za każde zaoszczędzone 6 zł w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego portfela w ramach jednej transakcji klient otrzyma naklejkę – te można zbierać do 19 listopada. Naklejki umożliwiają odbiór za darmo maskotki jednego z członków Gangu Bystrzaków. Aby odebrać Bystrzaka, należy zebrać 50 naklejek w specjalnym albumie dostępnym w sklepie. To jedyny sposób, aby stać się właścicielem maskotki, ponieważ w tym roku nie będą one dostępne w sprzedaży.

 

Tradycyjnie akcji lojalnościowej towarzyszy książka – autorstwa Pauliny Płatkowskiej, pt. „Gang Bystrzaków. Oszczędzanie to nasza misja”. Jej bohaterami są członkowie gangu, którym życie i zabawy próbuje utrudniać zielony, niesympatyczny stwór – Paskudna Inflacja. Dzięki swojej koleżance Biedronce Bystrzakom udaje się znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Na podstawie prostych opowieści dotyczących życia codziennego dzieci uczą się tego, że warto oszczędzać. Książkę można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek.

 

Odbiór Bystrzaków i książki będzie możliwy od 26.09.2022 do 3.12.2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

 

Akcję wspiera kampania reklamowa w TV, radio, outdoorze, digitalu oraz w sklepach sieci Biedronka.

 

Szczegóły akcji, regulamin i wyłączenia dostępne są na stronie gangbystrzaków.pl

 

 

Źródło/fot:

 

Poznaj moc oszczędzania z Bystrzakami. Biedronka przedstawia nowy gang

30 sierpnia 2022
Poznaj moc oszczędzania z Bystrzakami. Biedronka przedstawia nowy gang