Pszczyna, Przesiądź się na kulturę, Koncerty letnie, Centrum przesiadkowe, Lokalni artyści, Herbarniki, Gitarniki, Resonance of Rock, TTT, Take tam, Rushed, Amber Attic, Wojciech Lala, Maciej Mikołajec, eM, Silesian Hammond Group, KRIMZON
25 kwietnia 2024

Złote Lisy 2024: Innowacja i efektywność w Q-commerce wyróżnione

18 kwietnia w Warszawie Lisek.App uhonorował partnerów handlowych nagrodami Złote Lisy – pierwszymi takimi wyróżnieniami w polskim q-commerce. Wśród laureatów znalazły się zespoły marek Bacardi, Carlsberg oraz Unilever, które zyskały uznanie za innowacyjne, efektywne i kreatywne podejście do marketingu w branży błyskawicznych zakupów.

Złote Lisy, przyznawane przez Lisek.App, są wyrazem wdzięczności dla tych, którzy wytyczają nowe ścieżki w q-commerce i przyczyniają się do jego rozwoju. Wyróżnienia w trzech kategoriach, celebrują różnorodność i złożoność wkładu partnerów, a także mają za zadanie inspirować całą branżę do innowacji.

Złoty Lis kreatywności dla Bacardi

Ta kategoria docenia projekty wyjątkowo kreatywne i oryginalne. Jury ocenia inicjatywy, które wyróżniają się unikatowym pomysłem i są wyraźnie odrębne od konkurencji. Szukane są rozwiązania wyłamujące się ze schematów, świadczące o tym, że kreatywność jest ścieżką do sukcesu biznesowego. Marka Bacardi triumfowała w tej kategorii dzięki swojej wyjątkowej akcji przeprowadzonej na warszawskich bulwarach.

Złoty Lis innowacji dla Unilevera

Nagroda w tej kategorii wyróżnia inicjatywy, które wprowadzają przełomowe rozwiązania lub metody, wyznaczające nowe ścieżki w branży. Docenia się tu projekty inspirujące do zmian i wyznaczające nowe kierunki rozwoju. Unilever uzyskał to wyróżnienie za całokształt działań swojego projektu Ice Cream Now.

Złoty Lis efektywności

W tej kategorii liczą się działania nie tylko udane, ale również wyjątkowo efektywne biznesowo. Szczególne uznanie Liska zdobywają projekty, które przynoszą rezultaty przy optymalnym wykorzystaniu zasobów, maksymalizując ROI. W tym roku, za wyjątkową efektywność działań, nagrodę otrzymał zespół marki Carlsberg.

Organizatorzy Złotych Lisów zapowiadają, że każda kolejna edycja będzie kontynuacją ich misji promowania przedsiębiorczości, innowacji i doskonałości w q-commerce.

 

 

 


 

Źródło/fot. Materiały prasowe